power by

power by

Wednesday, January 11, 2012

OMG!!! Budak Perempuan 7 Tahun Ajar Budak Kecil Sex...Doe!!!!

perrhhh leh trauma tengok budak2 sekarang nie...di usia yang terlalu muda sudah kenal dan berani buat sex!!!!!!

salah siapa????
apa kejadah semua ini??? isu budak tepi tangga sudah habis,sekarang isu budak muda buat sex.......mana pergi pihak berkuasa,tak kan mak bapak dok ngaga ajerr ngok isu acam ni.....(perhh word edisi siasat hehe)

wa rasa xperlu di hairan benda macam ini...why2??

sebab di internet berjuta2 film prono...puihh!!! itu lah sebab anak2 semakin rosak.......


*kecil2 dah smart,ptt la perpuan tu terpikat...hahaha


*adik nie dah sunat ke blum??? akak nak chek nie.....puihhhh!!!


*perhh ini lah hasil nya....


SERIUS TRAUMA WA LIHAT KEBERANIAN DAN ILMU MEREKA PASAL SEX INI SANGAT MENDALAM....puihhhh kita hanya mampu melihat kan???

tepuk dada tanya iman......

No comments:

Post a Comment